Adopta o pisica

Pisici - Anunturi adoptii pisici

ADOPTA

Caini - Anunturi adoptii caini

Buna tuturor!!

! Va urez vizionare placuta,va spun ca unele poze sunt socante ,am o rugaminte ,as vrea ca toata lumea sa se gandeasca bine inainte de a bate si de-a omari un caine sau un animal,deoarece te vede Dumnezeu,soarta ta va fi mai grea ca moartea acelui animal.Daca vizualizezi acest blog si ai inima de gheata ,dispari,te rog frumos,numai dispari,nu stii ce e iubirea si dragostea unui animal.Numai dispari te rog frumos,te-am rugat.

Acest bolg este dedicat mai mult celor care omoara zi de zi macar un animal ,si as vrea sa va spun ca respectul meu il ofer celor care urmaresc blogul ,si celor care stiu ce inseamna iubirea de animale,pentru cei ce ii iubesc si le ofera hrana .RESPECT .e o munca sa fi milos/a ,CU STIMA .

Alexandra

Sunt mai inteligenti ca tine ,chiar daca nu vorbesc , ei simt

Sunt mai inteligenti ca tine ,chiar daca nu vorbesc , ei simt

stop lupta intre caini

stop lupta intre caini

SUNTEM SI NOI SUFLETE CA SI TINE

SUNTEM SI NOI SUFLETE CA SI TINE

MAMELE ISI ABANDONEAZA COPII ,DAR ACEASTA CATELUSA II TINE LANGA EA

MAMELE ISI ABANDONEAZA COPII ,DAR ACEASTA CATELUSA II TINE LANGA EA

au un suflet mare,mai mare ca o mama

au un suflet mare,mai mare ca o mama

Cu ce ii deranjeaza acest caine pe oamenii astia??

Cu ce ii deranjeaza acest caine pe oamenii astia??

CINE A FACUT ASTA, merita sa plateasca

CINE A FACUT ASTA, merita sa plateasca

isi cauta hrana pentru a putea vietui. De ce le omarati?

isi cauta hrana pentru a putea vietui. De ce le omarati?

aceste balene sunt in ocean de sange,ce au facut ele ca sa merite asta?

aceste balene sunt in ocean de sange,ce au facut ele ca sa merite asta?

IUBITI ANIMALELE?

SUNTETI DEACORD CU TORURAREA ANIMALELOR??AVETI SUFLET RAU?

EI CER IUBIREA VOSTRA

EI CER IUBIREA VOSTRA

CAINELE ESTE OCROTIT DE DUMNEZEU

CAINELE ESTE OCROTIT DE DUMNEZEU

atentie

atentie

PRIVITI ACESTE ANIMALE

PRIVITI ACESTE ANIMALE

luni, 12 aprilie 2010

M-am hotarat sa va trimit povestea unui prieten drag, pe care l-am adorat, care mi-a marcat sufleteste copilaria si care mi-a ramas pentru toata viata o amintire de neuitat.
Aveam noua ani si, intr-o seara cu ploaie torentiala, am auzit un scancet amarat de catel. Am deschis usa si l-am cautat. Era bagat intr-un jgheab de burlan, ca sa se fereasca de ploaie. Era mic, ud, alb cu pistrui negri, urat. L-am botezat Bercu, in ciuda faptului ca avea coada mare. De atunci a inceput cea mai frumoasa prietenie dintre un copil si-un catel, iar povestea, pe cat pare de incredibila, pe atat este de adevarata.

La inceput, Bercu a dormi t cu mine
si cu bunica mea, in pat. Dupa ce a crescut, i s-a interzis sa mai doarma in pat si atunci Bercu a ales o alta solutie: dormea toata noaptea asezat pe labele din spate si cu botul si labele din fata ridicate pe pat. Se chema ca tot mai e pe jumatate cu mine. Nici asa n-a avut voie si atunci a tras broboada bunicii si s-a culcat sub scaun, pe ea. In cele din urma, a trebuit sa se multumeasca cu un simplu ziar. Hrana lui era ciudata: manca rosii, pepene verde, isi lua singur, cu botul, cate o samanta de dovleac din buzunarul sortului meu de la uniforma. Noi o duceam destul de greu si cred ca Bercu si-a dat seama de asta, multumindu-se cu orice. Ba si mai mult, ne aducea mereu cate ceva, mici daruri care sa ne imblanzeasca viata. Odata, i-a adus bunicii o pereche de ciorapi negri, altadata un fus, altadata un salam intreg. Toate astea erau explicabile prin faptul ca, dupa aspect, tatal sau bunicul lui fusesera caini de vanatoare. Intr-o zi, am plecat sa cumparam paine, era o iarna grea, cu zapada mare. La intoarcere, epuizata de oboseala, pur si simplu m-am oprit in troiene, nemaiputand sa inaintez. Dupa un timp, bunul prieten, intelegand ca eram in pericol, a inceput sa dea zapada din jurul meu cu picioarele, facand drum. Apoi, a sapat in locul unde stateam, pana ce mi-a ajuns la bocanci. Am simtit cum mi-a miscat piciorul din loc, apucand de curelusa carambului. In fiecare zi ma ducea la scoala si ma aducea inapoi, dupa ce dadea adevarate spectacole de circ in fata copiilor, sarind gardurile verzi ale scolii, care erau inalte si asezate paralel, din doi in doi metri. Intr-o zi, in mod special, am avut o ora in plus. La cateva minute, usa s-a deschis si a intrat Bercu, intrigat de intarziere. Dar a venit o zi cand am fost eu ingrijorata si speriata de faptul ca la sfarsitul orelor nu l-am mai gasit asteptandu-ma. Ma astepta acasa, un biet animal bolnav, cu botul plin de spuma rautatii omenesti. Numai ochii lui ma priveau, cerandu-mi parca iertare pentru suferinta si lacrimile pe care niciodata nu ar fi vrut sa mi le provoace...
Am avut un caine cu suflet de om. Le doresc oamenilor sa aiba un suflet de caine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu